9 июня 2026 г.

Дежурный по стране

В экономике вообще-то есть только два предложения...
Азамат Джолдасбеков, президент АО «Казахстанская фондовая биржа»

Мы в соц сетях:



Күн сайын жаңғақ жеудің пайдасы қандай

31 август 2021, 16:56
Күн сайын жаңғақ жеудің пайдасы қандай
Америкалық кардиология қауымдастығының Circulation журналында күнделікті жаңғақ жеудің пайдасы туралы мақала жарияланды, деп хабарлайды РИА Новости.

Грек жаңғағы – омега-3 қанықпаған май қышқылдарының класына жататын альфа-линолен қышқылына бай өнім.

Зерттеулер жаңғақтың кез келген түрін, оның ішінде грек жаңғағын жейтін адамдарда жүрек аурулары мен инсульт сирек кездесетінін көрсетті.

АҚШ пен Испания зерттеушілері мұның себебін анықтады. Олардың сөзінше, жаңғақ тығыздығы төмен липопротеид холестеринін төмендетіп қана қоймайды, сонымен қатар оның мөлшерін оң өзгертеді.

Зерттеуге 63 пен 79 жас аралығындағы 708 адам қатысқан. Олар – Испанияның Барселона және АҚШ-тың Лома-Линда қаласында тұратын денсаулығы жақсы адамдар. Зерттеу жаңғақтың қартаюға қалай әсер ететінін бақылауға арналды.

Қатысушылар жұмыс және бақылаушы тобына бөлінді. Бірінші топ екі жыл бойы күн сайын жарты кесе жаңғақ жеген. Екі топтың қатысушылары холестерин деңгейін, сондай-ақ липопротеиндердің шоғырлануы мен мөлшерін тексерген.

Мұндай кеңейтілген тест ғалымдарға жүрек-тамыр аурулары даму қаупінің жоғарылауына байланысты липопротеиндердің сипаттамасын дәлірек анықтауға мүмкіндік берді.

Екі жылдан кейін жұмыс тобының қатысушыларында жалпы холестерин деңгейі орта есеппен 8,5 процентке, төмен тығыздықтағы липопротеид құрамы орта есеппен 4,3 процентке, ал зиянды ұсақ төмен тығыздықтағы липопротеид бөлшектері 6,1 процентке төмендеді.

Сонымен қатар зерттеуге қатысқандар арасында артық салмақ қосқандар тіркелген жоқ. Соған байланысты жаңғақ құрамындағы пайдалы майлар салмақ қосуға әсер етпейтіні анықталды
Просмотров материала: 970

Поделиться материалом


10:04 230 миллиардов тенге возвращено государству в рамках дел... 203 605 Просмотров

20:03 Обращение жителей с. Маралды к Президенту РК К.-Ж. Токаеву... 0 Просмотров

12:16 Атырауда мыңнан астам асыл тұқымды еділбай қойы тірідей... 0 Просмотров

11:35 Бұдан былай Алматыда электрлі самокат тек 16 жастан бастап... 0 Просмотров

11:30 Қарағанды облысындағы жол апатынан сегіз адам көз жұмды... 0 Просмотров

11:17 Мұхамедиұлының Ұлттық музейдегі ұрлықтың жаңа эпизодына еш... 203 231 Просмотров

11:01 Биіктен құлап бара жатқан баланы қағып алған оқушыға үш... 202 724 Просмотров

10:47 Қарағандыда тұрғын үй ауласынан шала туылған бала табылды... 202 787 Просмотров

10:25 Ұлттық музей басшылығына қатысты қылмыстық істі... 203 145 Просмотров

18:37 Адвокат Бурхан Жансейтов задержан в Алматы... 12 838 Просмотров

17:38 Объемы производства сахара будут увеличены в семь раз —... 11 892 Просмотров

17:13 Тарифы на комуслуги изменятся в Казахстане... 12 200 Просмотров

16:54 Министр Аймағамбетов балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз... 16 827 Просмотров

16:52 «Қолайлы мектеп». Ұлттық жоба арқылы 582 мектеп бой көтереді... 16 898 Просмотров

16:52 «Суперагенты»: серьезный человек Сека уже ждет вас на IVI... 25 083 Просмотров

16:48 Балабақшаларды лицензиялауды күшейтеміз - министр... 10 646 Просмотров

16:43 Смайылов президенттің үкімет жұмысына қатысты сынына пікір... 7 675 Просмотров

16:42 Хищение средств через платформу АrtSport расследует антикор... 7 444 Просмотров

16:39 Еліміздің басым бөлігінде аптап ыстық болады – ауа райы... 6 301 Просмотров

16:37 Про президентскую критику... 8 941 Просмотров

16:29 Министерство не запрещало показ мультфильма «Базз Лайтер» -... 17 540 Просмотров

16:15 Экология министрлігі киіктердің мекендеу ортасын зерттеуге... 6 240 Просмотров

15:48 Денсаулық сақтау министрлігі аборт жасатуға тыйым салу... 7 640 Просмотров

15:45 Елімізде коммуналдық қызмет тарифтері өзгереді... 6 457 Просмотров

15:41 Капремонт всех роддомов пообещала министр здравоохранения... 6 326 Просмотров

15:27 Благотворительный спортивный зал для детей открыли в... 6 158 Просмотров

15:00 Қазақстан шекарасы қандай жағдайда жабылады... 6 017 Просмотров

14:18 104 мың гектарға қант қызылшасы егілсе, ішкі нарықты 80... 6 342 Просмотров

13:41 Қаңтар оқиғасы кезінде қанша қару тәркіленді – ҰҚК есеп... 6 237 Просмотров

13:15 Алагузова - Нуртасу Адамбай: Богу не нужна твоя помощь... 17 725 Просмотров

13:14 Жауынгер бір жыл ішінде әскери техниканы ғана емес, қолына... 8 718 Просмотров

13:04 Тамызда өршиді: Денсаулық сақтау министрлігі коронавирус... 6 076 Просмотров

13:02 В отношении руководства ТОО «Казфосфат» начато досудебное... 6 309 Просмотров

12:59 Суицид в Казахстане: 96% случаев самоубийств совершаются... 6 688 Просмотров

12:51 Усовершенствовать военную организацию Казахстана поручил... 6 065 Просмотров

12:49 Закупать уголь заранее призывают казахстанцев... 6 005 Просмотров

12:45 Павлодарда кран жұмысшыны екінші қабаттан итеріп жіберді... 6 128 Просмотров

12:42 Президенттің сынынан кейін ұзаққа созылған жол жөндеу... 6 073 Просмотров

12:38 МӘМС шенеуніктердің жемсауытына айналған – Арман Бейсембаев... 6 275 Просмотров

12:32 Шоу-бизнес өкілдерінің ЛГБТ-ны насихаттайтын «Базз Лайтер»... 6 429 Просмотров





Опрос


«    Июнь 2026    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930