Западно-Казахстанская область

«Бір тамшы битум жоқ». БҚО-да битумның жетіспеуіне байланысты жол құрылысы тоқтатылды

360 шақырым жолдың 140 шақырымы ғана асфальтталған

БҚО-да жергілікті жол компанияларына қыркүйек айында жолды асфальттауды жалғастыру үшін 13,8 мың тонна битум қажет, бірақ АқтауКаспийБитум зауыты оларға тек 1,5  мың тонна жөнелте алады. Облыстық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Айдар Менеевтің айтуынша, БҚО – да қазір бір тамшы битум жоқ, мердігерлер жөнделген жолдарды пайдалануға беру кестесін бұзып жатыр. Бұл туралы  «Орал апталығына»  хабарлайды.

Айдар Менеевтің айтуынша, битумды аймаққа жеткізу мәселесі осы жылдың тамыз айынан басталды. Барлық жол компанияларының битумға қажеттілігі 2022 жылдың тамыз айында 9,8 мың тоннаны құрады, олар «АқтауКаспийбитум» зауытынан 3 мың тонна сатып алды. Қыркүйек айында аймақтың жол компаниялары 13,8 мың тонна битумға қажеттілікті мәлімдеді, бірақ «АқтауКаспийБитум» зауыты оларға 1,5 мың тонна жөнелтуді мақұлдады.

Барлығы 2022 жылға БҚО бойынша билік облыстық және аудандық маңызы бар 360 шақырым автожолға күрделі және орташа жөндеу жұмыстарын жүргізуге өтініш білдірді.

Барлық жол жұмыстарын жүргізуге битумға деген жалпы қажеттілік 28 мың тонна битумды құрайды, алайда барлық құрылыс маусымында БҚО мердігерлері Ақтаудан 10 мың тонна ғана сатып ала алды.

«Республика бойынша Ақтау, Павлодар және Шымкентте 3 битум зауыты жұмыс істейді. Ақтаудағы зауыттың қуаттылығы айына 70 мың тоннадан асады. Бірақ жол компанияларының битумына деген қажеттілік зауыт өндіргеннен әлдеқайда көп. Қазір зауыт битумды Маңғыстау облысы үшін де, көршілес барлық облыстар – Атырау, Ақтөбе, БҚО үшін де жөнелтуде. Олардан Қызылордадан, Қостанайдан, тіпті елордадан автожол кәсіпорындары битум алады. Баға айырмашылығы бар-Ақтау зауытында битумның тоннасы 104 мың теңге тұрады, Павлодар зауыты оны тоннасына 144 мың теңгеден сатады. Сондықтан еліміздің алыс өңірлері Ақтаудан битум сатып алуға тырысады, – дейді Айдар Менеев.

Ол жергілікті билік 2022 жылдың соңына дейін жолдардың жақсы жағдайдағы үлесін 39-дан 50% – ға дейін жеткізуді көздегенін атап өтті. Бірақ қазіргі жағдайда бұл көрсеткіштерге қол жеткізу мүмкін емес.

«Біз жөндеу жұмыстарын жүргізу кестесінен қалып отырмыз. Бүгінгі таңда 360 шақырымның 140 шақырымы асфальтталған. Жолшылар тұр. Битум жоқ», – дейді Айдар Менеев.

Ол БҚО – дағы жол құрылысының барысын тежейтін тағы бір мәселе-Ақтөбе облысынан қиыршық тас жеткізу кезінде вагондардың жетіспеушілігі екенін атап өтті. БҚО-ның жол компанияларына айына 5 мың вагон қиыршық тас қажет. Бірақ компаниялардың қажеттіліктері үшін теміржол тасымалдаушылары 2500-3000 вагон ұсына алады. Қазіргі жол жұмыстары кезінде бұл вагондар жетіспейді.

«Біз Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне жол құрылысы кезінде битум, қиыршық тас, вагондардың жетіспеушілігіне қатысты аптасына екі рет хат жазамыз. Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі Берік Камалиевтің төрағалығымен көктемде жиналыс өтті, содан кейін вагондарға қатысты жағдай аздап шешілді. Қазір барлық қазақстандық зауыттарда битумның тіркелген бағасы анықталуы үшін өз ұсыныстарымызды жібердік және жол компаниялары оны ел бойынша арзан битумды іздеудің орнына, өз өңірлерінен сатып ала алды. Компаниялар өз нысандарын аяқтауы үшін біз битумды мердігерлік шарттар бойынша – тікелей, делдалдарсыз, жолдарды жөндеуге тендерлерді жеңіп алған мердігерлерге бөлуді енгізуді ұсындық», – деп түйіндеді Айдар Менеев.

 

Другие новости

Back to top button