Қазақстан темір жолында тарифтік саясат өзгереді. Бұл туралы «Қазақстан темір жолы «ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаев мәлімдеді, деп хабарлайды Azattyq Ruhy.
«Бүгінгі тарифтік саясат 1989 жылы құрылған 10-01 әдіснамасына негізделген. Оның негізгі міндеті субсидиялау болды. Бір өнімнен басқа өнімді алып, субсидиялау. Кеңестік жоспарлау жүйесі әртүрлі жүктерді теңестірді және субсидиялады. Бүгінгі таңда бұл жүйе енді осылай жұмыс істеуге мүмкіндік бермейді. Сіздер жолаушылар мен жүк вагондары туралы сұрақтар қоясыздар. Олар өз бағасына тұруы керек. Яғни, заңда тариф өз құнын толығымен қайтарып, сонымен қатар теміржолды ұстап тұру үшін айырма беруі керек деп жазылған», — деді Нұрлан Сауранбаев.
ҚТЖ басшысы әлеуметтік қолдауды тек біздің азаматтар ғана алуы тиіс екенін айтты.
«Біз тарифтердің біртіндеп ұлғаюын енгіземіз, егер Ресей сынды көршілерімізбен салыстырғанда біздің тарифтеріміз кем дегенде екі есе, ал кейбіреулеріне қарағанда үш-төрт есе аз болса, оны жеткіземіз. Бұл ретте Ресей темір жолдары сияқты компаниялардың тарифтері біздікінен екі есе жоғары болып қана қоймай, оларды бір жыл ішінде екі-үш рет капиталдандырды», — деді Сауранбаев.
Сонымен қатар, ҚТЖ басшысы тарифтерді көтеру мерзімі әлі белгісіз екенін және мәселе ашық күйінде қалып отырғанын атап өтті.