Бизнес

Әлемдегі ең ірі сауда фестивалі — «Taobao 11.11» келе жатыр!

Taobao 20 нарықта жергілікті 11.11 акцияларын іске қосады

Alibaba Group-қа тиесілі ірі электрондық коммерция платформаларының бірі Taobao биыл әлемдегі ең ірі әрі ең табысты сауда іс-шарасы – «Taobao 11.11 Global Shopping Festival (Жаһандық сауда фестивалін)» 20 нарыққа кеңейтеді. Бұл түрлі нарықтарды ұсынатын және әртүрлі тілде сөйлейтін әлем пайдаланушыларына бұрын-соңды болмаған Double 11 мерекесін тойлауға мүмкіндік береді.

Taobao 11.11 Global Shopping Festival жаһандық деңгейге шығып, 20 нарыққа жергілікті арнайы ұсыныстарымен өтеді

2009 жылғы 11 қарашада алғаш рет Қытайда өткен 11.11 сауда фестивалі бүгінде көлемі мен сатылым жағынан «Black Friday»-ды басып озған әлемдегі ең ірі сауда шарасына айналды.

Биылғы жылы «Taobao 11.11 Global Shopping Festival» 20 нарыққа таралады. Фестиваль бес тілде, яғни қытай, ағылшын, малай, тай және орыс тілдерінде қолжетімді болады, сондай-ақ тұтынушыларға түрлі жергілікті акциялар мен арнайы ұсыныстар жолдайды. Осының арқасында әлемнің түкпір-түкпіріндегі тұтынушылар оған оңай қатысып, аталған 11.11 мерекесінің қызығын бірге бөлісе алады.

  • Taobao Wonderland: Биыл Taobao Сингапур, Малайзия, Тайланд, Камбоджа және Австралияда алғаш рет жергілікті пайдаланушыларға арнайы бейімделген сауда тәжірибесін ойын түрінде ұсынатын жаңа интерактивті форматты іске қосады. Ойын тай, малай және ағылшын тілдерінде қолжетімді. Пайдаланушылар күн сайын тіркеліп, «алтын бұршақтар» жинай алады және оларды 50%-ға дейінгі жеңілдікке айырбастайды.
  • Тегін жеткізу шегін төмендету: 12 нарықтағы пайдаланушылар үшін тегін жеткізудің бағалық шектері төмендетіледі. Бұл қадам шекаралық жоғары құнды тауарларды қолжетімді әрі тиімді бағамен сатып алуды жеңілдетеді. 11.11 фестивалі кезінде Гонконг және Макао пайдаланушылары үшін белгілі бір уақыт ешқандай минималды сатып алу сомасын талап етпейтін тегін жеткізу ұсынылады.
  • Жеткізуге арналған жоғары құнды купондар: Сингапур, Малайзия, Тайвань және Австралия тұрғындары үшін күн сайын шектеулі көлемде жоғары құнды жеткізу купондары таратылады. Бұл купондар шетелдік тауарларды арзандатылған жеткізу құнымен сатып алуға мүмкіндік береді.
  • Жергілікті серіктестік маркетинг бағдарламалары: Әрбір нарықтағы серіктестер мен жеке тұлғалар серіктестік бағдарламасына қатыса алады, яғни белгілі бір тауарларды сатудан өнім мен брендке байланысты 30%-ға дейін комиссия алуға мүмкіндік беріледі. Сонымен қатар жаңа пайдаланушыларды бірінші саудаға тартқан серіктестерге әрбір жаңа тұтынушы үшін 5–15 АҚШ доллары көлемінде қосымша сыйақы беріледі. Бұл бастама жергілікті серіктестерге Taobao-мен бірге шетелдік сауданың өсуінен пайда табуға мүмкіндік береді.

Taobao-ның жаһандық танымалдығы артып келеді: небәрі бес айда шетелдік жаңа пайдаланушылар саны екі есеге өсті

2025 жылғы 1 сәуірден 25 тамызға дейінгі аралықта Taobao-ның шетелдік пайдаланушылар базасы екі еседен астам өсті – бар болғаны бес ай ішінде жаңа халықаралық пайдаланушылар саны 200%-дан жоғары өсім көрсетті. Сонымен қатар, Taobao-ның әлемдік нарықтағы жалпы тауар айналымы (GMV) бес жыл қатарынан екі таңбалы өсімді сақтап келеді. 2025 жылғы 16 сәуірде Taobao қосымшасы 16 нарықта «Сатып алу» категориясында №1 жүктелген қосымша атанды және әлемнің 123 елі арасында алғашқы ондыққа кірді. Бұл жетістіктер Taobao-ның қарқынды дамып келе жатқан жаһандық тартымдылығының айқын белгісі.

Taobao – шетелдік интернетсаудаға арналған әлемдегі ең ауқымды платформа

Taobao өз ауқымын кеңейтуді жалғастырып келеді — жуырда Орталық Азияның бес еліне, Оңтүстік Африка мен Біріккен Араб Әмірліктеріне өз қызметтерін таратты. Қазіргі таңда Taobao бүкіл әлем бойынша 200-ден астам нарықты қамтиды және тұтынушыларға жылдам, ыңғайлы әрі сенімді шетелдік сауда тәжірибесін ұсынады. Бір миллиардтан астам пайдаланушысы бар Taobao бүгінде әлемдегі ең кең өнім ассортиментін ұсынатын интернет-сауда платформасы ретінде мойындалған. Миллиардтаған тауар ассортиментінің арқасында әртүрлі нарық тұтынушылары өздерінің мәдени талғамына, өмір салтына және қажеттіліктеріне сай өнімдерді оңай таба алады.

Шетелдік сауда жасау кезіндегі тұтынушылардың мінез-құлқы туралы Taobao аналитикалық деректеріне сәйкес, тұтынушылардың негізгі сұраныстары бес бағытқа шоғырланған: хоббиге негізделген тұтыну, бірегей тауарларға қызығушылық, үйлесімді әрі әдемі өмір салтына ұмтылу және сән үрдістері. Спорт және туристік жабдықтар, автокөлік бөлшектері, коллекциялық заттар мен ойыншықтар, 3С сандық өнімдері, үй тауарлары мен жиһаз, сондай-ақ киім-кешек пен аксессуарлар секілді санаттардағы артықшылықтарын пайдалана отырып, Taobao тұтынушылардың түрлі талғамы мен қажеттіліктерін қанағаттандыра алады.

Taobao жаһандық нарықтарда жергілікті пайдаланушы тәжірибесін жетілдіруді жалғастыруда

Әлемдік тұтынушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін Taobao шетелдік сауда тәжірибесін үздіксіз жетілдіруде. Бұл үшін платформа төрт негізгі бағытты қамтитын кешенді қызмет жүйесін қалыптастырды: логистика, төлем, қайтару және айырбастау, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсету. Осылайша, тұтынушылар қай жерде болмасын, ыңғайлы, қауіпсіз әрі үздіксіз сауда үдерісіне ие бола алады.

  • Логистиканы жетілдіру: Енді нарық үшін түрлі жылдамдықтағы бейімделген жеткізу нұсқалары ұсынылады. Қазіргі таңда тікелей жеткізу қызметі 20 нарықты қамтиды, ал әлемдік 12 сайт халықаралық тегін жеткізуді ұсынады. Бұл шетелдік сауданы бұрынғыдан да ыңғайлы етеді.
  • Әртүрлі төлем нұсқалары: Taobao 29 валютаны қолдайды және жергілікті ерекшеліктерге бейімделген төлем шешімдерін ұсынады. Alipay, халықаралық электронды әмияндар мен несие карталарынан бөлек, жаңа нұсқалар енгізілді: Гонконгта WeChat Pay HK және Octopus Card, ал Тайваньда қолма-қол төлем ұсынылады, бұл шетелдік сауданы одан да қолжетімді етеді.
  • Қайтару мен айырбастау оңай: 12 елде жергілікті қайтару қызметі жұмыс істейді — тауарды өздері алып кету немесе жақын дүкенге өткізу сияқты ыңғайлы нұсқалар ұсынылады. Гонконг пен Тайваньда Taobao шетелден қайтару жүйесін енгізді, бұл тұтынушыларға тауарларды тікелей Қытайға қайтаруға мүмкіндік береді және қайтару процесін толықтай алаңсыз етеді.
  • Клиенттерді қолдау бойынша ЖИ-қызметі: Нақты уақыттағы көптілді аударма қытай, ағылшын және басқа тілдерде еркін қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Бұл ақылды қолдау қызметі тілдік кедергілерді жойып, пайдаланушыларға уақтылы көмек көрсетеді және бүкіл әлем бойынша тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

Биылғы жылы Taobao 11.11 сауда фестивалі 20 нарықта өтеді, бұл – әлемдегі ең ірі сауда фестивалінің жаһандық ауқымдағы жаңа белесі. Аталған кеңею Taobao-ның түрлі нарықтардың жергілікті экожүйесіндегі серіктестермен тығыз ынтымақтастығын көрсетеді. Сондай-ақ бұл қадам брендтің жас әрі халықаралық имиджін нығайтып, әлемдік тұтынушыларға 11.11 мерекесіне қатысуды бұрынғыдан да жеңілдетеді.

Другие новости

Back to top button